Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Thursday, April 28, 2011

bonus link














Sweet Cherry 2 in 1 Walker (6-15 months)
Gift code: 415-002-003
  • Adjustable height.
  • Detachable electronic play tray.
  • Comes with rocking function.
  • Maximum weight: 12kg.
  • 2 AA batteries operated (Not included).

WM: 13,800 Points
 EM: 22,100 Points

Express Way
WM: 8,300 Points + RM69
 EM: 13,300 Points + RM111






VTech First Steps Baby Walker (6 months+)
Gift code: 161-002-024
  • Support and nurture your baby’s first steps as they play and learn!
  • Activity centre features loads of activities which introduce letters, words, numbers, shapes, animals and colours.
  • Includes 10 popular nursery rhyme melodies featured with 5 different music styles.
  • The fun-filled activity panel can be removed from the walker for extra floor play fun!
  • 3 AA batteries operated (Not included).





WM: 14,600 Points
 EM: 16,400 Points

Express Way
WM: 8,800 Points + RM73
 EM: 9,900 Points + RM82






mata blum ngantok lagi...tetiba rajin lak nak tulis entry..tapi b4 tulis ni..aku stop dulu citer autism..
so citer barang2 sofiya lak..
actually rasa cam tak nak je beli walker wlaupun usia dah nak masuk 8 bulan..tapi memandangkan sofiya asyik mengengsot je..rasa tak salah kan beli walker for her..
why aku tak nak beli walker..sbb ada org kata walker ni tak elok dn tk membantu sangat dlm  berjalan..kenapa aku perlu beli walker kalau tak bawa faedah..lagipun aku ada utarakan pertanyaan perlukah walker or not..tp jawapan kebanyakkan diaorg mmg beli la..

so aku rasa tak salah kalau aku belikan untuk sofiya..cuma kadang tu aku tertanya, kalau beli berguna ke tak..maklum la aku ada 4 barang yang aku beli jarang sangat guna especially bouncer and stroller..play mat tu kekadang je..bila terpandang n begitu juga baby carrier..nasib tak beli car seat..agaknya kalau let go, boleh ke???rasanya tak perlu la..aku saya giler sama barang2 sofiya..aku akan simpan untuk adik dia..wah2..dah merancang nak anak lagi..opss buat masa ni tidaklah..maybe dah establish family ni baru plan anak ke-2..

cakap pasal anak, ramai gak la my friend especially kawan2 kat uia dpt anak tahun ni..tahniah kat nita (my junior), kak aishah( my senior), sarahan, n izzah for the new born. semoga kehadiran mereka akan mengeratkan hubungan ibu n ayah..kawan2 poli pun ramai gak yang dah bersalin, tengah pregnant pun ramai gak..bagi kawan2 yang belum dikurniakan rezeki anak, sabar yer..insyaAllah..suatu hari you all akan dpt baby gak..

kembali citer mengenai entry ni, my hubby ni ada bonus link card..so point collection dia pun banyak..dan bleh redeem salah satu yg kat atas tu..tp kalau dua tak bleh la..so my hubby lebih minat yang 1st tu..maklum la sofiya belum leh berdiri lagi..so rasanya yang 2nd one tu untuk yang tulang dah kuat..yang bleh berdiri...tapi aku berminat yang 2nd tu..banyak game..jimat aku nak beli toys untuk sofiya..apapun sofiya tak minat toys dia..dia lebih minat pada kertas yang kite baca..buku pun dia minat..nnt nak beli buku banyak2..pastu beli almari..jadikan satu almari adalah buku n toys anak-anak.

so sesiapa yang ada bonus link, grab the redemption...kalau la aku kaya, mahu aku beli pressure cooker yang dioffer dlm bonus link redemption..aku juga mahu bli bread maker..hehehe..ntah bila mahu masuk di dapur yer...aku juga berminat pada fuzzy logic rice cooker..so the conclusion is..simpan duit..bleh aku buat koleksi..dah ada yang ni mahu beli pinggan mangkuk corelle(btul ke tdk ejaannya) atau luminarc...wow...taste juga aku rupanya...hehehehe

No comments: