Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Friday, April 22, 2011

hope my dream come true

our dream

mata dah ngantuk
tp nak gak update
malam2 camni nak gak coretkan
pasal picture above
actually dh lama letak gambar ni kat blog
tp cam nak buang je
tp syg
so b4 nak remove
baik aku tulis dlm post kan
so bila tgk picture above
apa korang pk?? wah macam ramai la yang baca blog aku

gambar tu 
adalah aku lukis
guna paint
dedicated kat my cik hubby
masa tu tahun 2007
sempena anniversary percintaan kami
yang ke-6 tahun

aku lakarkan impian dalam lukisan
maaf lah gambar tu tak tutp aurat
itu impian my hubby
maka aku jadikan my dream too

my hubby mahukan
5 anak
1st n 2nd child -boys 
tapi in reality 1st adalah girl..my cutiey sofiya
third and last bongsu baru girl
siap ada panggilan utk anak2 gitu
cuma
panggilan untuk hubby adalah ayah
untuk aku ibu
kenapa??
sbb untuk kekalkan kemelayuan kami
takkan ummi, tak nak abi
sbb kami bukan org arab
tapi org melayu
bangga dgn setiap perciptaan Allah

so hope our dream come true
just tinggal lagi 4 org
actaully, 
anak 1st ngan anak 2nd takde gap
setahun..tapi
nampaknya kena tangguh dulu
maklum la
tengah study lagi
tunggu abis master
dan berkhidmat ngan uitm shah alam  
(hope dpt uitm shah alam)
baru pk anak lagi
stop production
mahu manjakan SOFIYA YASMIN dulu

ni dia sofiya yang chumel bagiku


malas nak upload gambar..cam buruk je kan..takpe tepet je selagi boleh


No comments: