Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Sunday, August 2, 2009

Pagi yang tak memuaskan hatiku



hari aku diofficeku, b4 memulakan my work, aku telah memulakan breakfastku di kedai makan..aku just order sup tulang with milo....tp my adik ade buatkan breakfast, sandwich benjoo....yummy..yummy sedapnyer hingga menjilat jari...

actually banyak keje yang tertangguh bila my ofis off 1 week...so many things must to do...tp yang buat i bengang tu bile aku buka laptop..tetiba my adapter tertukar..nie mesti adik aku punyer kenya..sape tak angin bila kita nak buat keje, adapter pulak tak leh guna..nie pun bergantung pada bateri yang ader...

well aper pun aku harap bila balik umah aku tanyer adik2 aku..kalau tak aku nak mengamuk...penat tau...banyak keje tertangguh..dah tepon si dia, dia boleh off hs...ni buat aku hot pagi2 nie...

sebenarnya dah 2 hari tak masuk blog...maklumlah pi family day yang tak berapa best sgt, kalau ader bintang boleh la bagi 3 bintang drpd 5...yang best mesti kanak2..boleh mandi kolam , macam sunway lagoon tapi tak lah macam tu...
ok la aku sambung lagi la tulis blog..banyak keje la...budak2 dah mula mengacau diriku...

No comments: