Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Wednesday, August 26, 2009

Renungan

actually takde apa nak coretkan..skrg waktu zohor
aku kena solat
kul 2ptg ader bengkel
aku ingat nak bawak al quran la pi bengkel..sambil
tgk2 budak wat keje aku
bleh la buat benda yang faedah

so hari ni aku siapkan my frp..kena submit to kj tomorrow..
alhamdulillah dah siap
cuma ader 2-3 form tak leh nak letak
because is not my work..
keje..memang hampir siap...

dalam pada tu aku memblogkan diri..aku try buat peta..tp tak
jadi..
so aku give up..so pi komp blkg terus meblogkan diri
semalam banyak aku nak citer dalam blog
tp rasa macam tak cukup

skrg..dalam aku sufr internet..banyak pulak aku terjupe yang menarik
u know what?
kain sulam..so nice tp sold out..sedih maa
but when i read more, dia cakap kain tu kena lining...sbb jarang
so malas pulak nak beli kain2 berlining ni...

well, kat my blog pun dah ader senarai blog 'door gift'
see tau! smlm buat bunga telur dah siap 51 batang...bila kira batang lidi,
ader 113 lagi..huhu rasa penat sudah..
ader aku cakap mak order note book..mak nak kasi masa majlis walimah tu..
so why should i do? kena pk pasal door gift lagi??

No comments: