Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Wednesday, August 5, 2009

Ceritaku



bunga dulang yang ku minat - my thema purple & white



ni hari ke 4 setelah aku ditugaskan semula after

cuti h1n1..

well semalam ader la hari dafter subjek yang

bermasalah..tp

hari ni untuk enjoy macam

saya..yahoo..


sebenarnya aku telah salah menggunakan kuasa ku

ini..

bleh pulak aku buat blog hari ni tanpa

gangguan..kepada kawan-kawan

kalau nak guna pc..cakap yer..bukan nak

conquer...tp

sekadar mengisi masa lapang...


aku dah settle register budak aku yang sramai 9

orang...

aku merupakan pa kepada kelas sad..name

sad...memng sad..sem pertama je

budak yang lulus semua subjek seramai 9

org..

nasib sem 2 tak ramai fail..dah insaf

kot..

well apapun ramai juga yang nak berhenti..seronok

aku..

punyer la jahat dapat lecturer macam

aku...


sebenarnya aku bengang dgn sorang budak ni..dia

fail 2 subjek sem 1

tapi disebabkan sistem poli tak berapa nak

effective, maka budak sem 1

masuk awal sebulan dr budak senior..so banyak la

problem...

budak aku ni suruh datang 9.7 tp smpai skrg tak

datang2..tu buat aku hot..

aku pun malas nak angkat phone dia..

bila aku call dia cakap kat kelantan..aper

nie...ni dungun la....

nak je bg surat berhenti..takde la menyusahkan

aku


sepatutnya budak aku semua pi li-latihan

industri, tapi nak buat macam mana

sangkut la..seramai 18 org..sorang tukar tinggal

17 tapi dah ckp bgtau nak berhenti dalam 3 org...so ader la budak aku dalam 37

org..tp yang tak confirm pun 2 org..

aku call ayah dia..suruh bagi no fon dia..tak

bagi2 lagi..


apa lah malang nasib aku..skrg aku akan berusaha

untuk apply um..aku nak futher study in engineering lagi..biar mantap..well..aku

nak stop dulu..ader masa aku sambung lagi..



p/s:
RM done
register student done
siapkan FRP done
(apa lagi tak siap....pk2)

No comments: