Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Friday, August 21, 2009

aku di cc












hari ni aku di cc
cc kat bandar nie...
wow hebat..

banyak benda aku nak coretkan..blog ni macam diari aku...
pertama, ptg semalam i got the letter..
dari uia..katanyer aku punyeer form tak complete
iaitu financial statement...huhuhuhu

kedua bila aku nak call uia..tetiba aku kena bil aku kena barred lagi..
sedih maa..
so what should i do..aku pi cc..bayar bil yang tertunggak sebanyak 50 ringgit..
takleh hidup tanpa call or sms...

third, mak aku kata ayah nak temaph kad kahwin..
aku kenal pk cepat nie...nanti tertempah banyak pulak
aku dgr mak dah order lembu..cuak aku..
jemputan aku hampir seribu kad..tp mesti lbh dari tu...

aku pun confius la, bila tgk statement bil tu..pelik n ajaib..
susah giler aku macam nie...
kalau dah guna 4 org, limit 200 org tak leh la..bahaya..konfius la..
tolong..what should i do???

No comments: