Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Tuesday, August 11, 2009

keje




dalam seminggu, 2 hari aku takde kelas dlm seminggu, aku mengajar hari
ahad, isnin n khamis

tp walau xde kelas, aku tetap ade keje lain.aku kat
sini, diamanahkan membantu kak hafzan menyelaras hal ehwal pelajar di
jabatan..
awal2 sem memang banyak keje..antaranya mencari sebab kenapa buadak2 tak
daftar poli, sama ada tangguh atau nak berhenti...

cian kat aku..bukan setakat keje mengajar, tapi keje sampingan..itu la
kelebihan poli.
sem ni aku pegang lagi budak projek, but my student disuspekkan h1n1..hope
cept la sihat..

sebenarnya aku nak tulis nie...aku menangis semalaman
dia sms bahawa kita sambng malam..tp tak
dia ignore aku..
ntahla..sekarang aku memg sensitif sgt..
tak tahu kenapa aku memang sensitif..
pantang tak respon msg aku..mst nangis..
ntah la..

dia pula, asyik2 tengking aku..
lagi la sensitif..cry lagi..

ntah la dugaan aku..

2 comments:

Anonymous said...

maybe dis is wat people call "darah manis"..hehehe

++hahsia++ said...

........