Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Wednesday, August 19, 2009

keje hari ini

permulaan..mukadimah....
assalamualaikum

actually pagi nie aku ader perjupaan dgn budak aku
tp sedih, aku tunggu sampai kul 12 batang hidung pun takde
budak aku kali se'group' tp seramai 3 org...skit..
tetap buat masalh..takkan aku nak call pulak tanya naper tak jupe...

aku blajar dulu pun tak macam ni..
lecturer tak kan call kite kalau kite tak jupe dia

No comments: