Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Friday, August 28, 2009

peristiwa semalam

hai to all

apa yang aku nak coretkan yer..
smlm hari yang tak disangka2kan..
u know what happen to me???

aku masuk office pukul 3 ptg after kuar sebentar kul 1 ptg..
actuall benda tu tak disangka2 kan
kawan aku ajak aku pi bank..untuk masukkan duit,
aku pulak nak pi pejabat agama,

lepas masuk duit kat bank simpanan, aku terus ke pejabat agama
org kat bank ramai
kat pejabat agama tak ramai
tp setiap urusan orang tu take time...
aku punya urusan senang
je
nak tahu urusan perkahwinan...
macam mana nak daftar nikah
so aku dah tahu
skrg, tunggu pihak dia
untuk daftar kahwin kat sini

hampir kul 3 baru settle urusan aku kat
pejabat agama
sdgkan time balik kul 3
huhuhuhu
malaunyer aku bila org lain kuar
aku ngan kawan br masuk

nak cover waktu tu
aku balik la lambat,
tapi hujan memang lebat...
aku pun terpaksa duduk kat politeknik

nak dijadikan cerita, ader satu peristiwa,
ada sebuah kereta masuk longkang, huhuhu
pengalaman tgk keter masuk longkang...
then kalau benda terjadi dekat aku..
boleh la settle..insyaAllah...


keter yang masuk longkang

No comments: