Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Tuesday, August 4, 2009

actually takde aper nak tulis
tp dah bengang la
aku baru je semangat nak isi form secara online nak masuk um
tp kena register
dia kata password akan diberi melalui email
tp bila check takde pulak

yang aku bengang tu
bila aku nak check cimbclick aku
nak tgk aku punye reference no
yang aku buat transaction pagi tadi..rupe2nyer aku
save borang kosong...
waduh
susah btul nak apply online
skrg
dulu nak apply ukm pun tak dapat
malang btul aku skrng nie..waduh..sedih
skali...
apalah dosa aku ni..
ke aku tak layak untuk ditaja

kadang2 kesabaran aku nie masih terbatas
well hari ni besday my mom..
tak sure nak kasi aper la...
adik kasi hadiah pasu bunga
tp apa aku nak bagi...
susah lagi nak pk...

No comments: