Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Saturday, August 8, 2009

sekadar peringatan


sebenarnya coretan ini sekadar ingatan kepada diri ini.
besok start aku mengajar..alamamak..macam mana
nak mengajar ni...dah cuti 2 bulan dr mengajar

well aku kena ngajar 2 subjet sem ni..
lepas ni tak tahu la aku bleh update my blog ke tak..

alhamdulillah, aku berjaya mendaftarkan diri untuk sambung master..
akhirnya Allah permudahkan...esok kena hantar hard cover pulak...

actually aku kena buat surat berhenti politeknik, tp aku kena call mohe, tanye pendapat..
nanti aku nak masuk mohe juga cuma skim lain je...
banyak sebenar nak coretkan cuma kat sini nak tulis blog sekdar tugasan atau homework aku..

buat
SURAT BERHENTI

No comments: