Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Wednesday, March 9, 2011

JOIN CONTEST AKU KAYA



ini dia sesesiapa mahu kaya sila join this give away..

jom tengok syarat2nya..


1.jd kawan aku...hehehe macam paksa plak (klu nak jd ble, xnk jd pun ak tak paksa)
2.pas tu letak aku di dlm bloglist mu...hahahaa lg kejam  (mudah nak rujuk siapa pemenang)
3. letak header aku
4. buat entry tajuk JOIN CONTEST AKU KAYA
5.aku nak 1 sebab dari ko, kenapa ko baca @ TERbaca blog aku?
6.tag satu kawan yg lain..
7.jgn lupa paste url kat entri ini

HADIAH FULUS...TUNAI RM300


TARIKH TUTUP: 31 MARCH (11.59 MALAM)

itu adalah syarat2 penuhnya..so kat sini aku tag adik aku la..kinah..sila join give away ni..kalau kau menang, belanja aku kat secret recipe..wokeh..

dah tag, maka nak tulis la kenape aku terbuka @ terbaca blog ni..sbb aku berblog member aku ni..so dia pun join blog ni..apa lagi..dengan masa yang ada..mood yang ada tgk la apa pulak give aku kaya ni..so kire terblog la..baru nak kenal empunye tuannyer..so selamat berkenalan yer..so mari la jadi kawan aku la..sila link my blog pun..hehehe..tp blog aku ni blog peribadi..so bukan blog ilmiah..kekadg je berilmiah..so lepas ni bleh la aku berblogging kat sini kan!!

No comments: