Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Wednesday, November 3, 2010

susahnya nak study

nampaknya baby sofiya belum bangun lagi..huhuhu..namun si ibu belum ketemu mode nak study..asal buka buku..baca 2-3 baris terus lentok..ya Allah bagi la aku semangat..bagi la kerajinan..aduhai rajin..di mana kamu..

nampaknya blog aku sudah tidak bergambar,,aku tak tahu macam mana nak upload gambar..haha..tak pandainya aku..aku ada lagi 2hari untuk menamatkan sem ni..sem dulu bleh la..tapi sem ni tak leh main2..kena study..bangun!cpt study b4 sofiya meragam..ya Allah bantu la aku..

No comments: