Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Monday, November 8, 2010

mechanical vibrations

tengok title je, mst rasa hairan..aper pulak coleteh aku kali ini kan..
kot2 aku nak mengajar mv pulak..aku rasa belum masa aku mengajar mv
aku belum mahir seperti dr. asan

well, aku telah berjaya menduduki peperiksaan mv pagi tadi..
pengalaman jawab exam???so cuak nak diceritakan..
sejak aku melahirkan sofiya, masa ttp mencemburi aku..aku lebih suke bermain dgn sofiya
semalam genap sofiya 2 months..skrg dia dah nampak berisi skit..
suke2..dia tak kurus lagi..penat study mesti aku main dgn dia..syok ader anak
tp kdg2 still rasa macam belum jadi ibu..huhu..kenape perlu ader perasaan macam tu??
nanti bile sofiya besar..dah tahu membaca, sure dia akan tanya ibu...

nak citer mv tapi melalok citer sofiya dulu..sofiya dah buat muke cry la..
sebenarnya aku tak puas hati jawab mv..drpd 5 soklan..semua kena jawab
tiada pilihan..huhu..ni tak best jd master student..maklum la master student dikira genius la konon
alhamdulillah...

sambung lagi pasal mv..aku mmg tak sempat nak jawab exam tadi..satu soklan tinggal..
bayangkan dlm satu jam nak jawab 3 soklan..mmg tekan minyak sehabis kuat
tp tak sempat juga..fail betul dlm pengurusan masa...salah aku atau salah dr asan yang buat soklan banyak2 tu...mst kena salah diri sendiri..

dlm perjalanan blk umah..diri ini membebel sakan..tak puas hati kenapa aku patut lalui tu semua
dengan keadaan physical yang kurang sihat..aku sakit perut..huhu..[ada citer disebalik sakit perutku ini]-ni akan dicerita di entri yang lain...
aku hanya berdoa moga aku lulus dgn jayanya untuk paper mv..dr asan siap bagitahu semua soklan tu ada dalam cth example paper..cuma yang aku tahu..hanya soklan last je..yang lain tak tahu la..huhuhu..mungkin aku tak pandang tak pun tak bg tumpuan..so luper la...huhuhu..
okey stop dulu..dah asar..jom solat asar berjemaah

No comments: