Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Tuesday, March 29, 2011

MAMAELLY FIRST CONTEST

alhamdulillah petang camni mengisi waktu terluang apabila melihat anak kesayangan sudah nyenyak tdo..aku pulak tak pi uia..rehatkan diri di rumah..maka perjupean dgn sv tercinta tertangguh lagi..huhuhu..so sesiapa mahu join sila la tgk syarat dibawah ni..cukup ke tidak..




syarat2nye mudah je :

1) jadi follower blog mamaelly - sudah
2) letakkan banner bawah ni kat sidebar blog anda... - sudah juga


3) tinggalkan link dalam komen anda....kalau tak de link cam ne nak tau kan... makcik2 lalat adalah tidak dibenarkan sama sekali menyertai contest ini...- sudah semestinya
4) anda memiliki blog anda sendiri...yup satu kemestian
5) sila tag 3 orang rakan2 anda... nak bagitau boleh tak nak pun boleh..siapa yang kena


- ummi husna
- kinah
- mami hadeef

6) tarikh tutup pada 4 April 2011....

hadiah????? biarlah rahsia..hihi


pemenang akan ditentukan melalui cabutan oleh anak dari aii ni..
mama elly jugak akan teliti satu satu ayat yang anda hantar..

hihihi selamat mencuba

sekarang tiba masa aku membebel kenape aku suka baca blog mama isya:-
first time aku kenal blog mama isya setahun dulu..jalan2 punyer pasal..tertiba terkesan kat hati mahu list dlm my blog list..tp masa tu blom jadi follower..ntah kenape tak tahu..maybe belum tertekan punat kat follower atau tak jupe label follower..aku tertarik sbb suke baca kisah mama isya preggy masa tu..dgn kisah kehilangan si kembar, abg2 kepada isya..lagipun masa tu aku pun preggy..so bila baca blog mama isya senang nak cari brg2 for baby especially kat tenet, kemudian tu boleh kenal2 tempat org melalui blog mama isya..tp mmg suke baca blog mama isya yang banyak citer kisah kehidupan as a wife, mother, daughter..i like it so much..tu kot sbb utama aku suke buka n read pasal blog mama isya..sekian

No comments: