Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Thursday, April 15, 2010

pemberian

before semalam, aku bagitahu hubby nak mp4...alangkah semalam aku diajak pi jj bukit tinggi untuk dptkan mp4 yang diingini...tak sangka sungguh baik hati hubby ku smlm...
aku cuma risau kewangan dia..tp takpe kami mengamalkan konsep give and take..sama2 membantu dlm kewangan..cuma aku sempat bagitahu..'sayang tak kisah, itu mmg duit abang, tp abang kena la berjimat..sekali abang dah kuar duit kat bank tu..mula la tak terkawal' apapun aku sungguh hepi...dengan mp4 tu aku akan letak diperutku..aku akan alunkan alunan mengaji kepada babyku..tu sbb antara my hubby mudah membeli mp4...nanti nak masukkan ayat-ayat suci alquran dalam mp4..

sebenarnya hari ini aku rasa diri ini tidak berapa kuat seperti smlm...ntah la..maybe hari ni kena rest kot..takpe la...jap lagi nak rest...sambil dgr mp4..esok dah nak balik umah mak...dah 4 bulan lebih tak balik sana..huhuhu...

No comments: