Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Friday, April 2, 2010

hari yang indah

setiap hari yang kita lalui mesti ada pasang surutnya. so apa kata hari-hari kita tulis hari yang indah..
ketika aku berblog ni aku udah pun habis 2 paper..tinggal lagi satu paper..insyaAllah, hari rabu..namun diriku hampa mendapat khabr yang nota bondgraph ada kat baiduri..bila aku mahu ke uia b4 rabu..aduis..makin sakit kepala ku..

minggu ini kandungan sudah 15 minggu..seronoknya bila usap my tummy..sudah ada baby..
aku pun suke memanggil baby dalam kandungan dengan nama bakal anakku itu walaupun aku belum tahu jantinanya apa..

arghh..tetiba aku aku penat untuk menulis..terpaksa berhenti..sakit kepala ku...

No comments: