Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Monday, July 27, 2009

h1n1

dah lama tak buka blog..since thursday lepas..
masa kat office, aku diberitahu uitm cuti pasal h1n1..
then tetiba adik anto msg..then bagi tahu psmza pun kena tutup
pasal h1n1...
so aku pun dengan tak yakin aku msg kat shidah ngan k.niza to confirm btul ke psmza cuti a
week..then..btul la..mmg cuti seminggu..

aku tak tahu nak buat aper cuti lama2 ni..bosan ader la..kat umah bukan ader org pun
too lonely...aku ingat nak pi kt..juz jalan2 cuci mata yang tak berape cuti nie...tgk la camner..insyaAllah...

so penat la tulis banyak2 nie...nanti la sambung lagi

No comments: