Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Tuesday, July 21, 2009

CORET-CORET

Hari ini aku keseorangan di office ku...
aku bawa laptop sendiri semata2 nak siapkan my rancngan mengajar...well aku dah siap..yahoo....aku siap buat jadual bengkel..kehadiran..semua dah ader...siap gak aku punyer keje...well aku ingat jap lagi aku nak siapkkan cover untuk my frp...frp tu means fail rekod pensyarah....aku nak decorate biar cantik gitu...last sem aku buat frp..insyaAllah..aku dah nak futher my study...insyaAllah

sebenarnya smlm aku bincng dgn si dia pasal the invatation card for my wedding day..aku suggest la..dalam 55 sekeping but dia tak nak accept my suggestions...bleh lagi dia tanya aku lagi murah takde ker??well aku skrg minat yang kat kadkahwinku.com tu..macam stylish je dgn kad yang kat situ..lebih2 lagi color white..so marvelous..aku cakap la kat dia ader..25 sen, 39 sen & 45 sen..so dia suruh aku pilih 25 sen tapi aku bgitahu la sampul surat tak bercetak...tapi maybe dia faham lain..dia ingat takde sampul surat so dia suruh decide ambil yang 39 sen...aku nak sampul surat bercetak..saje je sbb nak puaskan hati i..yang 39 sen tu ok jugak siap dgn sampul surat bercetak..kalau buat dalam 1500 keping..bleh la dalam 500 lbh..bahagi 2 dalam 250 je...so bleh la jimat kan..hehehe..dia nak sangat kad yang ekonomi tp bab hantran semua nak yang mahal..aduih kalau si dia baca aku punyer coret-coret mesti tersenyum je...hihihi..






ini dia kad yang harga RM0.39 sekeping bg 1000 keping ke atas



No comments: