Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Sunday, July 12, 2009

CORET-CORET

HARI INI aku still takde kerja rasmi yang perlu buat..tp aku dah dapat jadual la sem ni..tp officially aku kena start mengajar pada bulan 8..so lagi 3 minggu la...

next week kawan aku yang masuk skali keje bakal pi kursus induksi..kat kedah n penang..so tinggal la aku sorang di sini....hehehehe..tak tahu la apa aku nak buat nanti..maybe siapkan rm kot....

kawan aku tak percaya aku tak dapat surat kursus induksi tu..memg tak dapat..tp tu la..aku terpaksa stop menulis..student nak jupe..huhuhuh

No comments: