Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Friday, July 10, 2009

CORET-CORET

Alhamdulillah, hari ni diriku sempat berkunjung ke my blog even today is holiday..
hari ni penuh dengan xtvt yang memang patut diriku contohi..
yeah, hari ni aku berjaya pergi jogging with my adik cute, syifa n kinah..yahoo!! tercapai impian...
then after breakfast sandwich, my mom ajak pi kebun..we call kebun tp bkn kebun sayur tapi kebun buah..maybe org lain panggil dusun..what ever la..janji aku ke kebun..
aku kutip durian..ada la 2 guni...n kutip mangosteen..ingat nak panjat pokok tu tapi kinah yang panjat dulu..so i just sambut buat manggis la...then
balik umah..dalam balik umah pulak, ketek berbunyi kat tayar..cuak la juga tp slmt sampai...then t/hari aku jadi chef..masak untuk family..yeah..
masak sayur keladi dan ikan bakar..delicous...
after dah settle keje seorang suri rumah di hari minggu, aku pun terjun mandi sauna...seronoknya..hari yang penuh aktiviti.....
that's all coretan untuk hari nie...

No comments: