Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Friday, July 1, 2011

gadjet baru


ini dia...
sebelum aku nak citer
apa kata aku tepet dulu gambar sofiya
alhamdulillah, lagi 6 hari sofiya bakal 10 bulan
kejap je masa berlalu..rasa macam baru je pregnant kan dia
tengok2 dah besar anak ibu

alhamdulillah
selama 10 bulan ni
dia belum pernah demam
tapi 
setakat hari ni dia belum ada gigi
walaupun selalu gak digigit masa menyusu
maklum la gusi dia kuat
dia tak pandai merangkak
agaknya dia skip kot
terus berjalan
sbb dia sekarang suke sangat memanjat
dan paling terbaru dia
memang manja dengan ibu..
asal ibu kat laptop
datng la bergesel2...

okey
skrg tengok gambar bawah lak






dengan rasminya
1 july aku dh beli dslr nikon
ingat nak angkat canon
tapi mana2 je aku rasa aku
maklum lah 
suami asyik jeles je..
selagi tak dapat benda tu
asyik2 buka mudah.my
semalam balik umah terus2 citer 
pasal dslr
maka aku berjaya angkat ni..
ini adalah harta kami berdua..
lepas ni nak angkat apa pula yer..
maklum la nafsu melebihi akal
alhamdulillah
itu semua ketetapan Allah
Allah yang memberi peluang
untuk aku memilikinya
kalau bukan izin Dia
pasti tak dapat..
aku beli dkt Plaza Pudu
wow! kawasan org2 cina
dah dapat barang tu..terus pulang
takde la nak shopping bagai
seriau la kawasan tu...
harga??
biar la rahsia...

No comments: