Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Sunday, February 13, 2011

Special Shaklee Giftaway

give away lagi..mahu mencuba..

ini la percubaan aku..dah tgk dah sebelum ni..tp hari ni baru berminat nak join..jom tengok syarat dulu..

Syarat untuk menyertai give away ini. Anda hanya perlu:

1)Meninggalkan komen ringkas dan link ke blog anda
2)Buat simple entry dan letak link back ke blog shakleeshop.
3)Entry/karangan anda mestilah berkisarkan tentang mengapa anda nak menang giftaway ni sepanjang 1-10 ayat sahaja.
4)Jangan lupa letak banner di atas bersama entry anda.
5)Jika anda tiada blog, cukup sekadar hantarkan pernyertaan anda dengan meninggalkan comment sepanjang 1-10 ayat mengapa anda nak menang giftaway ni. Emailkan maklumat dimana saya boleh menghubungi anda jika anda adalah pemenangnya ke ikhairani[@]gmail[.]com


Tarikh tutup adalan 2 hari lagi iaitu 15 Februari 2011.


Sekarang aku nak citer kenape aku perlu menang give away ni..memandangkan 10 ayat je..kena wat karangan ringkas2 la..karangan budak darjah 1.

Sebenarnya saya tertarik produk shaklee sejak saya menyusu sofiya. Memandangkan susu saya sedikit, terpaksa la saya mencari alternatif untuk menambah susu badan. Saya terjumpa la produk shaklee masa saya sibuk berfacebook kat dunia Kumpulan Susu Ibu. Saya pun cuba Pack trial 30 days tu. Murah la 80 ringgit je untuk sebulan tetapi sudah habis. Ini berkira mahu dapatkan lagi tapi set yang penuh untuk 4 bulan. Saya ini masih pelajar lagi sebab tu harap sangat menang give away ni. Andainya saya menang, saya dah boleh jimat duit tidak perlu beli alfafa lagi, boleh produk shaklee lain.

1 comment:

ida ahmad said...

Terima kasih joim shaklee giftaway. Pemenang akan diumumkan pada 3 mac memandangkan contest telah dilanjutkan ke 28hb Feb. Semoga terus berjaya dalam penyusuan!! Caiyok2x!