Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Saturday, February 19, 2011

contest anak & ayah serasi bersama

penat baru balik dr ikea tapi sempat lagi aku buka web..ni pun aku br udah mandi..jap lagi nak makan..malam ni menu simple je..ikan siakap kukus dgn sayur campur..memandangkan nasi belum masak..disebabkan careless aku makin aku layan blog dulu..

actually ni contest ni aku tgk semalam..tp aku tak sempat nak wat..tetiba aziyana lak yang tag aku..maka dengan jayanya aku pun nak join la..lagipun gambar sofiya dengan ayahnya mmg banyak..maklum la dia mmg manja skit..

okey jom tengok syarat2nya..yang penting tarikh tutup besok sempena anak empunye blog punye besday...'hepi besday ya' jom tgk blog mama danish ni..so klik here.





Syarat² yg dikehendaki adalah..............

1) menjadi followers blog ini -- dah jadi
2) letak banner di side bar blog anda..yang ni xwajib..nk letak boleh,xletak pn xpe --terpulang..buat la yer
3) juga letakkan banner ini dalam entry khas untuk contest ini --dah seperti di atas

4) gambar anak & huby anda mestilah ade menunjukkan ciri² keceriaan/kegembiraan/keserasian--tgk kat bawah 
5)entry khas untuk contest ini haruslah disertakan dengan pic anak & huby anda (anak & ayah kandung ye)..anak tiri or anak angkat xnak.hehe..sila sertakan nama anak, tarikh lahir anak, nama ibu ---mmg anak kami yang sah

NAMA ANAK
TARIKH LAHIR ANAK
NAMA IBU

6) contest ini terbuka untuk anak yang berumur 1 hari hingga 4 tahun..umur ayah lak xkisah la bpe pn..klu umur 70 tp ade ank kecek pn layak jugak.hik3 ---- umur sofiya 5 bulan
7) tarikh tutup adalah pada 20 februari 2011 (befdei danish yg pertama)..pukul8.49pm (time kelahiran danish)hehe..so cpt² ler buat ye sbb ade lebih kurang 2minggu je contest ni :) --- hari ni 19/2
8) linkkan entry anda ke bahagian komen entry contest ni  --- akan dibuat
9) tag kepada kawan2 anda seramai 5 org

  tgk siapa yang kena :-
mama rayyan
mama fatin
mama sarah
mami hadeef
ummi uwais



 hadiah menarik menanti anda 

okey di bawah ini gambar yang dipertaruhkan




ini lah gmbar2 yang dipertaruhkan

nama: sofiya yasmin bt mohamad syafiq yasin
dob: 07092010
nama ibu: nurul muthmainnah binti mohd noor

No comments: