Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Thursday, June 16, 2011

mini besday party utk cik husband

\\
dah selamat pun mini besday cik husband
juz celebrate dgn isteri n anakku, sofiya
syukur alhamdulillah
Allah masih panjangkan usia suamiku
untuk menghirup udara yang segar
dan juga beribadat kepadaNya

bila dihitung dgn usia ni..
usiaku mmg sama dengan usia suamiku
cuma aku muda 3 bulan drnya
sungguh cuak nak bertemu 
Pencipta
layakkah aku untuk masuk syurgaNya nnt
tapi bila pk api neraka
aku sangat takut dan gerun
tak dpt nak bayangkan dengan mata kasar ni

tadi, selepas mengaji
kami sambut bersama2
1st time aku bleh sambut berdua + anak
mst macam2 nak dibuatkan
alhamdulillah
aku order pizza domino 
so kami makan pizza plus kek coklat moist
plus dgn milo ais ciptaan ku
walau simple
aku happy
lain kali kalau ada duit lebih
nak celeb kat hotel la..
wow..romantiknya aku



dan lihat la aksi si kecik
nak potong kek juga
hehehe
macam besday dia kan
takpe tak lama lagi besday dia..
so praktik potong kek


dan inilah hadiah yang aku beli..
uish..ingatkan murah..beratus juga
maklum la original lagi
my hubby pernah cakap nak beli
perfume ni..
maka dgn rasmi aku tunaikan 
hajat dia..
alhamdulillah dia suke sgt

'SELAMAT HARI LAHIR ENCHE SUAMI
MOHAMAD SYAFIQ YASIN B KAMARUDDIN'

semoga abang sentiasa dalam rahmat Ilahi




No comments: