Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Saturday, June 11, 2011

mahu belajar

actually, tengah sibuk dok cari kek yang sesuai..tetiba terjupe la satu blog ni ...kek aniz ..ntah la..tetiba macam nak ber'bakeri pulak..agaknya mesti seronok kan ber'bakeri ni..tapi aku tak tahu nak amik kelas apa..tapi macam semua aku minat..


aku teringin sgt nak belajar wat kek, wat cheese tart, wat coklat..hias cup cake..tp kalau aku amik semua ni..mesti 600 kan..tp murah lagi tu..maklum la satu kelas 150 ringgit...kalau nak wat sendiri ada je tak jadi..cheese tart tak rapuh la..cheese tart mendap la..so apa kata kalau aku pi cari ilmu...lagipun tempat blajar ni tak jauh dr umah my mil...jom aku link kan jadual kat sini..




hope impian aku nak belajr menjadi kenyataan..ameen
kekadang rasa seronok juga dapat meluangkan masa dgn aktiviti yang berfaedah seperti ni..:-)


No comments: