Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Saturday, January 22, 2011

contest baby tido

hari ni ibu sofiya mahu masu contest baby tdo...maklum la gambar sofiya tdo banyak sangat dlm koleksi...

contest dr page di bawah..sila link untuk tahu lebih lanjut



maka dengan ini ibu mahu mempertaruhkan 3 keping gambar sofiya yang nyenyak dan mamai..

 MIL ajar kena tdo lepas camni lepas minum susu..followkan aje..

 tembamnya pipi sofiya bile tdo camni..kiut miut la

sofiya yang mamai sbb ibu kejut tapi sofiya tak nak bangun

nama yang ibu saya kasi ialah SOFIYA YASMIN BINTI MOHAMAD SYAFIQ YASIN
umur saya sekarang 4 bulan 2 minggu..saya lahir 07 september 2011
hubungan saya dengan pengirim mesti lah ibu dan anak..

okey sekarang saya mahu tagq..tengok sape yang kena:-
1) mama fatin
2) mama sarah
3) ibu asmaa'
4) mama rayyan


Saya sukakan MyKawaiiStore kerana blogshopnya memang kiut miut, menarik, mudah diaccess dan sungguh comei dan yang amat penting bleh online shopping

1 comment:

Wan Amira said...

Salam Voted for you.. appreciate if you could vote me back

1. Go to http://apps.facebook.com/flaunt-it/
2. Click ALLOW
3. Click VOTE NOW
4. Go to FLAUNT YOUR MOMENT
5. Go to http://apps.facebook.com/flaunt-it/moment_view.php?id=10195&menu=gallery
6. Click VOTE..

Thanks yer
Amira