Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Tuesday, May 4, 2010

result 2

tetiba cuak pulak nak bersalin walaupun lambat lagi..hehehe..(ni bc blog org bersalin)

selalunya ptg2 mcm ni aku suka membaringkan diri...tp hari ni

sbb aku nak buka fb..smlm tak dpt...huhuhu..nnt adik balik berebut dgn dia pulak...

hari ini nak smbung story pasal resultku...citer subjek seminar..dr undergraduate sampailah master..seminar merupakan course yang wajib diambil wlaupun kreditnya zero...mmg cuak juga nak hadapi seminar ni..sbb aku rasa macam fail je subjek ni..sbb aku ponteng 4 kali..1 st ponteng masa uruskan scholar kat uitm...lewat sehingga seminar habis, aku masih dlm perjalanan..last2 aku turun kl je ...kali ke-2, masa tu aku cuak andainya aku yang kena present..maklum la tak prepare..nak tgk list sape yang kena present masa tu..mmg tak larat..maklum la awal2 pregnant..penat..nak jalan pun malas...kali ke-3 sbb dtg lewat..jammed kat bulatan pahang dn last skali aku ponteng sbb malas...

mmg cuak abis la sbb subjek ni di'evaluate'kan based on kedatangan, summary and present..masa present pun ntah apa tajuk aku buat..aku amik my student kat poli punya final year projek..pasal suv..tp tahu2 la dgn keadaan yang alah, esok nak present..mlm tu baru buat slide..nasib la supervisor accept..kalau tak kena present lagi..tp apapun alhamdulillah..aku lulus juga..semua tu kehendak Allah

No comments: