Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Sunday, November 15, 2009

persiapan terganggu

lagi 8 hari bakal tiba hari pernikahan ku ini..tp ada banyak yang tak settle..especially my dress..
aduih..berbagai-bagai dugaan yang ditimpa untuk ku...banyak sangat ke dosa ku sehingga pelbagai dugaan terpaksa ku tempuhi..YA ALLAH, kasihani la aku..aku dah tak kuat untuk lalui nie semua...

tadi baru call tailor...dia cakap dengan happynya baju aku siap ahad depan..sedangkan aku nak pakai minggu depan..hari ahad..apahal aku di duga macam sekali..

ibu sakit..kenapa aku perlu lalui?? kenapa aku??? banyak sangat ke dosa aku...jahat sangat ke aku..tak terjawap aku...YA ALLAH..bantu la aku..

No comments: