Followers

Mutiara Kata

Rasulullah shallallahu 'alaihi wassalam bersabda yang bermaksud, "Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kemaluannya dan taat kepada suaminya, maka ketika di akhirat dikatakan kepadanya, Masuklah engkau ke dalam syurga dari pintu mana saja yang engkau sukai." (HR Ahmad, Ibnu Hibban, Thabrani, Dishahihkan Al-Imam Al-Albani rahimahullahu dalam Shahih Al-Jami’ Ash-Shaghir, no. 660).

Monday, September 28, 2009

test 1

ketika ini, aku sedang melihat telatah menjawab soalan test 1..
dah pertengahan sem rupanyer..

aku kalau bgi test memang la banyak soalan..bukan aper..nak budak2 belajar
cara jwb exam..

tp ader ke diaorg kata soalan susah..senang sgt..tukar2 dari soalan
assignment n quiz je...
tp tak pe la..kepandaian seseorg tu berbeza

okey..sebenarnya aku dalm cad lab..tu bleh online..kalau tak melangut la
aku..

semalam aku dah buat list untuk diberi kad kahwin..baru staf poli..itu pun
yang sama jabatan...
so dalam pada tu..aku terfikir apa la nak kasi lagi for my door gift...hari tu mak cakap nak kasi buku..ntah dapat ntah tidak...

so dalam pada tu aku buka balik blog akamika..rasa nak order mini mug
pulak..kalau dalam seratus...harga sebiji 2.50 darab dengan seratus baru 250
ringgit...pada dalam tu..aku juga tengok ole2..ingat nak tempat papaer bag yang
60 sen tu kalau seribu..cantik la..

mini mug oleh akamika dan beg yang kertas ole2


pening-pening..kena istikarah ni...dalam pada tu aku punya budjet still ader
2000 ribu..
ntah aper nak beli yer.... aku tak buat pinjaman peribadi..wang hantaran pun
takde..tp okey kot kalau aku tempah kot..nanti dapat mas kahwin...so berbaloi
kot...

mak aku ajak pi kamdar..ada sale..tamat 3o sept..tinggal lagi 2 hari
la....kena cepat2 ni..langsir belum jahit..ingat langsir bilik nak jahit
sendiri...tak pandai pun belajar la...

No comments: